Toggle navigation
صفحه ی اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نویسنده =
محمدامین زاده، لیلا
تعداد مقالات:
1
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کارکرد اجرایی خود تنظیمی دانش آموزان بیش فعال دوره ابتدایی شهر پیرانشهر
دوره 2، شماره 3، آذر 1401، صفحه
1-18
10.22098/jsc.2023.12164.1076
لیلا محمدامین زاده؛ دیمن انوشه
مشاهده مقاله
اصل مقاله
1.62 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 3 (1402)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)